איך למצוא את השמלה המושלמת בשבילך?

קודם כל, מגיע לך מזל טוב!

כל חתונה היא אירוע משמח ומרגש, ואין פלא שאנחנו רוצים שהכל יהיה בו מושלם, ובמיוחד שמלת הכלה.
הדבר הראשון שחשוב לדעת בקשר לחיפוש אחרי שמלת כלה מושלמת הוא שאין חוקים ולכל אישה יש את הדרך שלה ושהכי מתאימה לה.
יש כלות שחייבות לשתף בתהליך את כל החברות שלהן, אחרות מגיעות רק עם האמא או עם אחות קרובה ויש גם כאלה שבאות לבד.
על סמך הניסיון שלי עם כלות (יותר מ- 20 שנים של עיצוב שמלות כלה) אני ממליץ בחום שתקחי לעצמך 2-3 דקות ותחשבי בשקט מי באמת מבין את הצרכים שלך, מי הכי קשוב לך, מי יכול להיות איתך באותו ראש ולהיכנס ללב שלך כך שהוא יצליח להרגיש את מה שאת תרגישי בתוך כל שמלה שמוצעת לך.
אם יש לך מישהי כזו, קחי אותה איתך לחיפושים. אם לא – אפשר גם לפגוש לבד את המעצב ופשוט לסמוך עליו ועלייך.
אחרי שענינו על שאלת ה"עם מי", הגענו לשלב ה"איפה".
קודם כל – אינטרנט. פני לעצמך ערב או שניים וכנסי לאתרים של מעצבי שמלות כלה. איזה סגנון שמלה להתמקד ובטח לא כדאי לבחון את הפרטים הקטנים והקטנטנים. המון כלות מתחילות את התהליך עם תמונה אחת בראש ובסופו של דבר יוצאות עם שמלה שמתאימה להן ומחמיאה להן הרבה יותר, בפרט אם בחרו במעצב מנוסה, רגיש וקשוב, שיודע להתחבר ללב של כל כלה וליצור יחד איתה את השמלה המושלמת עבורה.
מה כן לבדוק באינטרנט? את הכיוון הכללי של הקו העיצובי, עד כמה המעצב יצירתי והאם הוא מגוון בעבודתו.
עם כמה מעצבים כדאי להיפגש?
כאמור אין חוקים ולכל כלה הדרך שלה. אם את יודעת שמבחינתך מספיקה פגישה עם מעצב או שניים, כך צריך להיות, ואם את מרגישה שאת צריכה לפגוש 10 מעצבים לפני שתחליטי – זה גם בסדר גמור.
מה שבאמת חשוב הוא להקדיש מספיק זמן לכל פגישה: אל תקבעי יותר משתי פגישות ביום, וכדאי גם לעשות הפסקת קפה קטנה בין פגישה לפגישה. מהניסיון שלי כלות שהופכות את המפגשים עם מעצבי השמלות למרתון פשוט לא זוכרות כלום ממה שראו (וגם לא המלוות שלהן) והחוויה כולה הופכת למתישה ומתסכלת – וחבל.
ועוד עצה: אהבת משהו? המחיר מתאים לך? יש לך כימיה טובה עם המעצב? לכי עם הלב ותסגרי איתו. כשזה מתאים, זה מתאים, ואין טעם להמשיך לבזבז זמן על חיפושים או לראות עוד שמלות כי "כבר קבעתי ולא נעים". מצאת את מה שרצית? קחי את זה.
ויש לי גם בקשה: כשאת מגיעה אליי, אל תשכחי לחייך. אני מעניק לכל כלה יחס אישי, ליווי צמוד וכמובן שירות מקצועי שמוביל לשמלה מושלמת, אבל מישהי שבאה עם חיוך ומדברת מהלב זוכה אצלי ביחס עוד יותר מיוחד : )