שמלה לחתונה פשוטה ועם תחרה בעיצובו של ואדים מרגולין

שמלות לחתונה

התחלתי את קריירת עיצוב האופנה שלי עוד מילדות. ראיתי כיצד אימי מעצבת ותופרת בעצמה את בגדיה וכיצד היא קוצרת מחמאות.  עקבתי אחר כל תהליך העיצוב. לא עברו הימים ועיצבתי לעצמי , בגד מיוחד שזכה למבטים משתאים.אני עוסק כבר קרוב לעשרים שנה בעיצוב שמלות לחתונה. כשעיצוב מגיע בשילוב תשוקה אמיתית לאופנה והכל מגיע עם שילוב של מחויבות מלאה לכל כלה, התוצאה נראית (וגם מרגישה) נפלא.

איך תמצאי שמלה כלה במדידה הראשונה ?

לאחר כל כך הרבה שנות ניסיון במקצוע, למדתי להבין מה הכלה רוצה, אפילו ללא מילים. כאשר נכנסת כלה ומבקשת להתרשם, די בכך כי היא תביט בכמה דוגמאות בכדי שאחוש מתי יש כימיה. זה יכול להיות מבט שפתאום מתמלא חיים, למראה דגם אחד ולא דגם אחר. זו יכולה להיות תנוחת הישיבה או הטיית הגוף, כאשר מופיע פתאום “קליק” עם עיצוב של שמלה, שמרגיש נכון. באופן מאוד מובהק, כמעט תמיד בוחרת הכלה לבסוף את השמלה שכלפיה הרגישה משהו מאוד מיוחד. חיבור פנימי שכמוהו כאהבה ממבט ראשון. אבל אם תשאלי, האם העיצוב הזה כמו שהוא יתאים לחופה, מסתבר שלא תמיד. בהרבה מאוד מקרים, תוך כדי תהליך העיצוב, המדידות השונות, מבצעים שינויים ראויים. הוספה של בד או גריעה של בד, פה מהדקים, שם מרופפים, כאן משנים משהו בכתף ושם מעצבים את המחשוף של הגב. בסופו של דבר. את זוכה ללבוש שמלה לטעמך, מעוצבת בדרך מחמיאה ועדכנית.

מדוע יש נשים שמתקשות לבחור שמלות לחתונה?

נשים רבות, כלות לעתיד, שמחפשות שמלות לחתונה מרגישות דבר מה מוזר דווקא אחרי המדידה הראשונה. לפעמים מסתבר כי פתאום, כשמביטים בראי, פתאום קשה לבחור ולהחליט באמת. יש לא מעט סיבות לכך שאישה תתקשה לבחור את שמלת החתונה ונציין סיבה שאולי נוגעת גם לך. בזמננו, נשים רבות נוהגות ללבוש מכנסיים באופן יום יומי. זה לא יוצא דופן, שאישה שלא לבשה שמלה מזה שנים לובשת פתאום שמלה רק במדידות לקראת החתונה. האופן שבו יושבת השמלה על הגוף שונה עד מאוד מהאופן שבו יושבים המכנסיים. לפעמים נדמה כאילו המבט בעיניה של הכלה לא מזהה את גופה שלה. בנקודה זאת ואדים, מעצב שמלות הכלה נכנס לתמונה.

אני בעל ניסיון רב ועין בוחנת. רבות מהלקוחות מגיעות אליי בהמלצות של חברות שנהנו משמלות הכלה שלהן. גם את יכולה להביט באתר, להתרשם ממגוון רחב של שמלות שעיצב לאורך השנים. חשוב להעיר כי זהו רק חלק מהמכלול ויש עוד עיצובים רבים, עדכניים ואופנתיים אפילו יותר, שניתן להתרשם מהם בסטודיו. אשמח להתאים ולעצב שמלה מחמיאה, מכל הבחינות. שמלה שתרגישי בה בנוח, גם בתנועה, גם בחופה, גם בצילומים. שמלה שתחמיא לגופך, שתביא לידי ביטוי את הנשיות שלך וכן, גם את האישיות שלך.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.