כלה בחנות מעצב שמלות כלה

עיצוב שמלות כלה

לקראת החתונה שלך, את רוצה בוודאי לדאוג לכך כי הכל יהיה מושלם. בחתונה שלך את רוצה להיראות נפלא ולצורך כך, אבקש להסביר בכמה מילים על מה שאני מאמין לגבי שמלות כלה בהתאמה אישית.

מהם הצעדים לעיצוב שמלות כלה בהתאמה אישית

מיד אסביר על כמה מהצעדים החשובים כאשר מעצבים שמלות כלה בהתאמה אישית, כך לפני כן כמה מילים עלי. לא מתוך התפארות אספר כמה מילים על עצמי אלא כדי שתביני מיהו המעצב שנמצא מולך (בתקווה שניפגש בהמשך ואוכל לספר לך יותר, בפגישה אישית).

שמי ואדים מרגולין ואני עוסק בעיצוב אופנה הרבה מאוד שנים. אפשר לומר שהאהבה שלי לתחום הגיעה מהבית, משום שאימי עסקה הרבה בתפירה של בגדים ושמלות וכך נחשפתי לתחום הזה. לאחר כמה שנים שעבדתי בבית אופנה לעיצוב ותפירת בגדי גברים עליתי לישראל, למדתי עיצוב אופנה וגיליתי את תחום עיצוב בגדי הכלה. הרבה מאוד שנים אני מעצב בגדי כלה וחלק קטן מהשמלות שעיצבתי בשנים האחרונות מוצג באתר (ואני חושב שכמה מהעיצובים המוצלחים והעדכניים יותר אפילו לא הספיקו עדיין להיכנס לאתר).

הצעדים לעיצוב שמלת כלה בהתאמה אישית כוללים כמובן מפגש שלך עם מעצב השמלות. אחר כך, צריכים לראות שיש חיבור בין המעצב לבין הכלה. חשוב שמעצב השמלות יהיה קשוב מאוד לכלה, שהוא ינסה ויבין מה נראה טוב בעיניה, מהי האישיות שלה. אני מאמין ששמלת כלה צריכה לשבת יפה מאוד על הגוף, אבל היא צריכה ויכולה לשקף במשהו גם את העולם הפנימי של האישה ואפילו הערכים החשובים לה בחיים. חשוב שהשמלה תגרום לכלה להרגיש הכי יפה בגן האירועים או באולם החתונות. כדאי שהיא תגרום לה להרגיש ולהיראות נשית, אך במידה המתאימה לה. יש נשים שמעדיפות שמלות יותר מינימליסטיות או צנועות, וזה בהחלט בסדר גמור, אפשרי ולגיטימי.

השלבים של עיצוב שמלות כלה בהתאמה אישית כוללים כמובן גם החלטה על דגם השמלה, הכיוון והגזרה. לך, הכלה ולי, המעצב, צפויים כמה וכמה מפגשים לצורך התאמות, שינויים ושיפורים. לא מעט פעמים, תוך כדי העיצוב, מבצעים שינויים די משמעותיים כי לכלה יש אפשרות להתרשם מההתקדמות של העיצוב ורואים איך השמלה יושבת על הגוף. כמובן, אפשר ליצור חיבורים מאוד מעניינים בין השמלה לבין אביזרים נלווים, תכשיטים, הינומה ואפילו התסרוקת של הכלה. כל מה שבסופו של דבר נראה לעין והופך את הכלה – לכלה.

ואדים מרגולין מעצב שמלות לבנות חלקות בסטודיו בתל אביב

העובדה המפתיעה שאני מכיר היטב כמעצב שמלות כלה

כמעצב, חשוב לי לקלוט ולהבין את הראש של הכלה שיושבת מולי. עד כמה היא רוצה להיראות סקסית, עד כמה היא רוצה או חשוב לה שיהיה מחשוף או שלא יהיה מחשוף. בעבודתי היום יומית. אני רואה הרבה מאוד נשים שלמעשה כל כך הרבה זמן לא לבשו שמלה שהן מופתעות מאוד להיווכח עד כמה השמלה נראית שונה על הגוף, ביחס לבגדים שאותם הן רגילות ללבוש.

בעיצוב שמלת הכלה קיים האתגר למצוא את הגזרה שתחמיא בצורה הכי טובה לגוף שלך. לא כל הנשים נבראו זהות. שמלות כלה נהדרות יכולות להיות עם מחשופים או ללא מחשופים, עם שרוולים או ללא שרוולים, עם כיווצי בד ושובל או עם הרבה אפשרויות אחרות. את מוזמנת לפנות ובפגישה נוכל להכיר ולברר יחד מהו הלבוש שיתאים לך במיוחד, ליום חתונתך.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.