אישה בשמלת כלה חלקה עם שסע קדמי ומחשוף בצורת V

שמלות כלה פשוטות

שמלות כלה פשוטות. מחמיאות ומדגישות את היופי הייחודי  שלך

דוגמנית בדגם שמלת כלה פשוטה ולבנה עם מחשוף גב ושיער אסוף

 למה דווקא שמלות כלה פשוטות ?

אם את עדיין מתלבטת, אם את לא ממש בטוחה, נשתף אותך בכמה תובנות שגילינו. תובנות שמסבירות מדוע דווקא כיום ישנן כלות שמחפשות את הפשטות, בשמלת החתונה. ואם חשבת כי זה רק המחיר שמדבר, הרי שזה רק חלק מאוד קטן מהתמונה. יש סיבות נוספות, לא פחות חשובות (אולי אפילו יותר).

לא כמו כולן

כולנו ראינו בטלוויזיה כלות, אפילו מפורסמות, שהחליטו להינשא בשמלה די פשוטה, בעיצוב יפה אך לא הרבה יותר מהבסיסי והקלאסי. אצל חלק מהכלות שמגיעות למעצב בולט מאוד הרצון להרגיש שונות. אם כולן (או כמעט כולן) רוצות לנפנף בשמלה הכי מפוארת, הן רוצות להרגיש אחרות. למען האמת, זו גישה מרעננת ויפה. מי אמר שלהיות כמו כולן זה רצון שחייב להשתקף בשמלה מנקרת עיניים או הכי הכי יקרה? אפשר בהחלט להיכנס לסלון הכלות של המעצב הנכון וליהנות מאוזן קשבת. ואדים מרגולין, שכבר בראשית שנות העשרים לחייו עיצב לחתונה של ידידים את שמלת הכלה הראשונה שתכנן בעצמו, מטה אוזן קשבת לבקשה של כל כלה וכלה. ואדים מרגיש בנוח מאוד לעצב גם שמלות בעיצוב יחסית פשוט ובכל זאת, בעלות ייחוד ואמירה.

שאת מחליטה לבחור בשמלה בעיצוב קלאסי או בסיסי, את נהנית ממחיר יותר נוח וגם מעיצוב שיגרום לך להרגיש נפלא. את יכולה להרשות לעצמך לרקוד ולשמוח בחתונה שלך, עם בגד אמיתי, שמלה שמתאימה לגופך, מחמיאה לו וגם כיף להרגיש את השילוב עימה. זאת ועוד, הבחירה בפשטות היפה מהווה דרך להדגיש עבור הכלה לא רק את חימוקי הגוף. לא צריך להתבלבל. שמלה פשוטה יכולה להיות גם נשית וסקסית במידה, אך היא נותנת את הכבוד למעמד המיוחד. לחיבור הזוגי. זו הזדמנות להדגיש את הרוח, לא רק את החומר. זו ההזדמנות לתת ביטוי לעולם פנימי עשיר, לעולם של ערכים.

פשטות על חשבון אופנתיות ?

יתכן ואת תוהה לעצמך, האם לא כדאי בכל זאת להשקיע יותר ולהעדיף שמלה יותר מפוארת, בעיצוב הרבה יותר מתוחכם? אי אפשר לומר שאין מקום לשמלות מנופחות או מתוחכמות במיוחד. אבל חשוב לדעת כי הפשטות לא בהכרח באה על חשבון האופנתיות. ואדים מרגולין מקפיד לעדכן את הדגמים המעוצבים, שהולכים ברוח הזמן. השמלות תמיד מעוצבות בקו אופנתי. אך דווקא העיצוב הפשוט הוא זה שבמידה רבה ימשיך להיראות אטרקטיבי. אם בעוד עשר, עשרים או שלושים שנה תביטי בצילומי החתונה, זכרי את הדבר הבא. השמלה בקו הפשוט (יחסית, כמובן) תמיד נשארת באופנה. את תיראי נהדר גם כשתזכי ותביטי בתמונות החתונה ביחד עם הבת שתגדלי לתפארת (או הנכדה שבוא תבוא).

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.