מעצב שמלות כלה בתל אביב

שמלת כלה לא בוחרים באותו האופן שבו בוחרים שמלה ליום יום, חליפת עסקים נשית, בגד ים או אקססוריז קז’ואלי. לפני שאת בוחרת שמלת כלה, את בעצם בוחרת מעצב שידע להתאים לך את השמלה המתאימה. אם חיפשת מעצב שמלות כלה בתל אביב, בואי ואספר לך מעט עלי, על תהליך עיצוב השמלות ומהי הדרך הנכונה (בעיני) לקצור הצלחה עם שמלת החתונה שלך.

מהו הניסיון שאני מביא איתי

שמי ואדים מרגולין ואם זהו המאמר או הפוסט הראשון שאת קוראת באתר, אסביר טיפה על הניסיון שאני מביא איתי. לאורך כל הקריירה המקצועית שלי אני עוסק בעיצוב ובאופנה. די מהר הבנתי שלא עיצוב חליפות ערב ובגדי גברים זה מה שמעניין אותי לא אלה הדברים שמתאימים לשאיפות שלי וליצירתיות שאני אוהב להשקיע.

לאורך הרבה מאוד שנים אני מעצב שמלות כלה בתל אביב. לאורך השנים ראיתי אופנות מגיעות ואופנות הולכות. טרנדים צומחים וטרנדים נעלמים. אני כל הזמן שואף להמשיך ולהתפתח, למצוא מקורות השראה בארץ ובעולם. אבל הכי חשוב בשבילי זה להבין, עבור כל מי שנכנסת לסטודיו, מה יתאים עבורה. תמיד אני שואל את עצמי – מה את רוצה? מאיזה עולם את מגיעה? איזה סגנון יחמיא לך? איזה עיצוב יצליח אפילו להראות משהו מתוך העולם הפנימי שלך, מהערכים החשובים בחייך. כמובן, את כל הדברים הללו לומדים לאורך הדרך, החל בפגישה הראשונה, דרך השאלות שאת שואלת והתשובות שאת עונה לשאלות שלי.

שמלה לגוף, שמלה לנפש

שמלת הכלה נועדה להחמיא לגוף, אין בכך כל ספק. אפילו כאשר מעצבים שמלה לבחורה מסורתית או דתית, מחפשים את האיזון שבין משהו צנוע לבין משהו מחמיא. ואין ספק כי מרבית הנשים כיום רוצות להרגיש נהדר בשמלת החתונה. שמחלה שיושבת על הגוף בצורה נוחה אבל לא פחות חשוב, שמלה מחמיאה ואף מרהיבה. שמלה נשית, אולי גם חושנית. כזאת שגורמת לכולם להרגיש “וואו”.

פעמים רבות אני רואה כיצד כלה שמגיעה אלי ובטוחה שהיא יודעת בדיוק מה היא רוצה, מגלה תוך כדי המדידות דברים נוספים. ואכן, כמעט תמיד, אני מקפיד לוודא תוך כדי התהליך שמבצעים שינויים שיהפכו את השמלה להכי טובה עבור הכלה, למה שהיא רוצה אבל לא תמיד יודעת בדיוק להגדיר במילים. אפילו אם היא יודעת להצביע על תמונה מסוימת מקטלוג ולומר “דגם כזה רצוי לי,” או “שמלה כזאת אני רוצה!” לכל אחת מבנה גוף שעבורו צריך להתאים משהו ייחודי. אין ספק כי לכל אחת מבנה גוף שונה וגם נפש שונה, העדפות משלה ודגשים אחרים.

קשוב כל הדרך לשמלה המושלמת

הדרך הנכונה בעיני ליצור את השמלה הנכונה היא להיות כל הזמן קשוב. קשוב לטרנדים המגיעים מהסביבה אבל קשוב אפילו יותר למה שאני קולט מהכלה. קשוב למבט שבו היא מביטה בשמלות, קשוב לשפת הגוף ולמה שהיא אומרת. לאורך הדרך, אנו עוסקים בשיתוף פעולה, בתקשורת ואט אט השמלה הולכת ותופסת צורה. מתבצעות מדידות, נעשים תיקונים והכל למטרה אחת. כדי שברגע האמת תתקבל השמלה המושלמת בשבילך. כזאת שמשתלבת גם עם התכשיטים שאת עונדת, ההינומה שלך וגם, תפיסת העולם שלך והאיפור שלך והיופי הייחודי רק לך.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.